大家好,相信好多女士都同我一樣,由細到大都好貪靚,但踏入35歲之後,除咗皮膚無以前咁有彈性,竟然仲開始脫髮!今日就想同大家分享下我嘅植髮手術同恢復過程,希望我嘅經歷可以幫到一啲有脫髮問題嘅女仔,因為植髮手術對我嚟講,係可以大大改善到外表,仲令我更加自信。

首先我既髮際線天生好高,髮線上移既問題困擾我好多年,大大影響我既自信。我好好彩,有位做過植髮既朋友推薦左佢做嗰間俾我,叫顯赫植髮中心,話幫佢嗰位醫生好細心,我見佢做出嚟效果真心唔錯,所以決定上去睇睇。上去諮詢期間醫護同事已經好細心咁了解我嘅需要,仲根據我嘅面型,幫我設計咗一個不規則、小花瓣形狀嘅髮際線,有好好嘅修面效果。

因為我唔想比同事、唔熟朋友知道我去咗做植髮,所以我揀咗FUE,呢項植髮技術係由醫生人手逐株逐株鑽取毛囊,再移植到髮際線部位,最主要係因為唔會留有疤痕,所以植髮痕跡唔會好明顯,呢個決定令我在手術恢復期間更加自信,唔洗擔心其他人嘅眼光。而手術當日醫生手勢十分之好,局部麻醉之後毫無痛感,幾個鐘頭後就完成手術返屋企,過程無咩特別。

手術後,除咗需要特別小心照顧傷口,亦唔可以做劇烈運動、曬太陽,啱啱完成手術後頭髮會變得濃密,呢段時間我特別鍾意照鏡,髮際線推前咗我成個人睇落都後生咗好多,亦令我對最後效果充滿信心。

而半個月後,我就經歷植髮必經嘅脫落期,新種植嘅頭髮會開始脫落,需要一段時間先會重新生出嚟。因為醫生一早已經解釋咗係正常現象,所以我亦無擔心,我頭髮脫落得唔算多,所以影響不大。

到今日,我已經完成手術6個月,開始見到髮際線新種植嘅頭髮重新生長,毛囊嘅狀況亦變得穩定,新生頭髮睇落去非常自然,我可以好似之前咁如常用直髮夾、髮Gel去做造型,亦已經睇唔到任何嘅植髮傷口。我終於可以自信咁面對其他人,唔洗再擔心脫髮問題令我外表睇落成個老人家咁。

以上就係我個人嘅植髮過程,最終嘅結果令我非常滿意。如果你都諗緊做植髮手術,真心建議你一定要搵一位經驗豐富嘅醫生,進行詳細諮詢同檢查。希望我嘅經歷可以為你提供到鼓勵,千祈唔好害怕追求美麗同自信,因為我相信每個人都值得擁有自己理想嘅形象!

發表留言

趨勢

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用